Osjaków, dnia 14.11.2022r
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 4/2022
Lokalna Grupa Działania Kraina Wielkiego Łuku Warty informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
- Termin i miejsce składania wniosków:
od dnia 28.11.2022r. do dnia 27.12.2022 r. od godziny 8:00 do godziny 14:00 w siedzibie Biura Stowarzyszenia LGD „Kraina Wielkiego Łuku Warty”, ul. Wieluńska 11, 98-320 Osjaków
- Forma wsparcia: refundacja kosztów kwalifikowalnych do wysokości 70%
III. Zakres tematyczny:
- Rozwój działalności gospodarczej (§2 ust. 1 pkt 2 lit. c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Dz.U.2015 poz. 1570);
- Warunki udzielenia wsparcia oraz wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełnienia warunków udzielenia wsparcia:
Aby wniosek mógł zostać wybrany przez LGD do finansowania, musi spełnić warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Dz.U.2015 poz. 1570, a ponadto - zostać uznany za zgodny z LSR, w tym zgodny z warunkami przyznania pomocy określonymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Wnioski wraz z załącznikami (wykaz obowiązujących załączników podany jest w formularzach wniosków) należy składać na odpowiednich formularzach bezpośrednio tj. osobiście lub przez pełnomocnika lub osobę upoważnioną, w dwóch egzemplarzach w formie papierowej oraz dwóch w wersji elektronicznej, do siedziby Stowarzyszenia wskazanym w pkt.I ogłoszenia. Wnioski nadsyłane drogą pocztową, faksem lub drogą elektroniczną nie będą uwzględniane. Załączniki dodatkowe:
- Wydruk z CEIDG lub KRS.
- Dokumenty potwierdzające, że inwestycje w ramach operacji będą realizowane na nieruchomości będącej własnością lub współwłasnością Wnioskodawcy lub Wnioskodawca posiada udokumentowane prawo do dysponowania nieruchomością na cele określone we wniosku o przyznanie pomocy, co najmniej przez okres realizacji operacji oraz okres podlegania zobowiązaniu do zapewnienia trwałości operacji.
- Dokumenty potwierdzające, że wnioskodawca posiada: - doświadczenie w realizacji projektów o charakterze podobnym do operacji, którą zamierza realizować, lub - zasoby odpowiednie do przedmiotu operacji, którą zamierza realizować, lub - jeżeli jest osoba fizyczną, kwalifikacje odpowiednie do przedmiotu operacji, lub - wykonuje działalność odpowiednią do przedmiotu operacji, którą zamierza realizować.
- W przypadku spółek cywilnych- dokumenty potwierdzające, że każdy wspólnik spółki cywilnej spełnia warunki udzielenia wsparcia określone w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na Wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020; Dz.U.2015 poz. 1570.
- Uzasadnienie kryteriów wyboru operacji.
- Oświadczenia dotyczące przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej
- Inne dokumenty pomocnicze, które pozwolą na poprawną ocenę wniosku.
- Kryteria wyboru projektów są dostępne na stronie internetowej www.krainawarty.pl.
Suma punktów z ważnych Kart Oceny Zgodności Operacji z Lokalnymi Kryteriami musi osiągnąć minimalny próg punktowy wynoszący 20 pkt.
- Limit środków w ogłoszonym naborze wynosi: 45 583,78 € (182 335,12 zł )
VII. Formularze wniosków o przyznanie pomocy, wniosków o płatność wraz z instrukcjami oraz projekt umowy o udzielenie wsparcia dostępne są na stronie Samorządu Województwa Łódzkiego www.lodzkie.pl, www.arimr.gov.pl oraz LGD ” Kraina Wielkiego Łuku Warty” www.krainawarty.pl
LGD’ Kraina Wielkiego Łuku Warty” zapewnia bezpłatne doradztwo i pomoc w przygotowaniu wniosku. Szczegółowe informacje dostępne są w biurze LGD ul. Wieluńska 11.98-320 Osjaków od poniedziałku do piątku w godz. 7.00–15.00, telefon (43) 842 35 22, email:lgd@krainawarty.pl
Lokalna Strategia Rozwoju wraz z załącznikami znajduje się na stronie www.krainawarty.pl Procedury wyboru i oceny operacji wraz z załącznikami znajdują się na stronie www.krainawarty.pl
Planowane do osiągnięcia w wyniku operacji cele ogólne, szczegółowe, przedsięwzięcia oraz zakładane do osiągnięcia wskaźniki.Cel ogólny LSR | ||||||
Tworzenie potencjału dla rozwoju lokalnej gospodarki i tworzenie miejsc pracy | ||||||
Cel(e) szczegółowe LSR | ||||||
Rozwój lokalnej przedsiębiorczości | ||||||
Przedsięwzięcia | ||||||
Rozwijanie przedsiębiorczość i dywersyfikacja źródeł dochodu | ||||||
Wskaźnik | ||||||
Lp. | Nazwa wskaźnika ujętego w LSR | Jedn. miary | Wartość wskaźnika z LSR | Wartość zrealizowanych wskaźników z LSR | Wartość wskaźnika planowana do osiągnięcia w związku z realizacją operacji | Wartość wskaźnika z LSR pozostająca do realizacji |
1 | Liczba nowych miejsc pracy | szt | 12 | 11 | 1 | 0 |
2 | ||||||
3 | ||||||
… |
- Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5_z.xlsx 0.34MB
- Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.xlsx 0.18MB
- Wniosek_o_przyznanie_pomocy_19_2_I_5z.pdf 1.00MB
- Dodatkowe_arkusze_dla_podmiotów_współwnioskujących_19_2_I_5_z.pdf 0.68MB
- Instrukcja_do_wniosku_o_przyznanie_pomocy_I_19_2_5z.pdf 0.77MB
- Informacja_dla_nabywcy_następcy_192_I_5_z.pdf 0.21MB
- Biznesplan_19_2_I_5z.pdf 0.49MB
- Biznesplan_19_2_I_5z.docx 0.13MB
- TabeleFinansowe.xlsx 0.03MB
- Informacja_pomocnicza_Biznesplan_I_19_2_5z.pdf 0.70MB
- Oświadczenie_o_wielkości_przedsiębiorstwa.xls 0.12MB
- Oświadczenie o wielkości przedsiębiorstwa.pdf 0.62MB
- Zasady_wypełniania_oświadczenia_o_wielkości_przedsiębiorstwa.pdf 1.27MB
- Umowa_192_inne_wł_wer_9z.pdf 0.57MB
- Umowa_192_inne_wł_wer_9z.docx 0.12MB
- zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.pdf 0.13MB
- zał_nr_1_ZRF_192_inne_wł_umowa_9z.xlsx 0.02MB
- zał_nr_2_wykdziałek_umowa_9z.pdf 0.08MB
- zał_nr_2_wyk.działek_umowa_9z.xls 0.05MB
- zał_nr_3_kary_umowa_9z.pdf 0.24MB
- zał_nr_3_kary_umowa_9z.docx 0.04MB
- zał_nr_3a_kary_umowa_9z.pdf 0.31MB
- zał_nr_3a_kary_umowa_9zzał_nr_3a_kary_umowa_9z.docx 0.03MB
- zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9zzał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_9z.pdf 0.19MB
- zał_nr_5_IMRB_IPRO_192_I_W_umowa_9z.xlsx 0.12MB
- zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.22MB
- zał_nr_6_Oświadcz_o_wyraż_zgody_umowa_9z.docx 0.03MB
- zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.pdf 0.21MB
- zał_nr_7_Oświadczenie_małż_rozdziel_umowa_9z.docx 0.03MB
- zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.pdf 0.21MB
- zał_nr_8_Oświadczenie_współwł_umowa_9z.docx 0.03MB
- zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_wyraż_zgody_umowa_9z.pdf 0.21MB
- zał_nr_9_Deklaracja_małżo_współwł_umowa_9z.docx 0.03MB
- zał_nr_10_RODO_umowa_9z.docx 0.03MB
- Umowa_o_przyznaniu_pomocy_następcy_prawnemu_nabywcy_Beneficjenta_19.2_inne.pdf 0.19MB
- Zał_nr_2_Wykaz_działek.pdf 0.14MB
- Zał_nr_3_Informacja_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf 0.17MB
- Załącznik_nr_4_Oświadczenie_małżonka.pdf 0.21MB
- Zał_nr_5_Oświadczenie_Beneficjenta_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
- Zał_nr_6_Oświadczenie_Współwłaściciela_o_niepozostawaniu_w_związku.pdf 0.21MB
- Zał_nr_7_Deklaracja_małżonka.pdf 0.21MB
Wersja 4z formularza wniosku o płatność - obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których odbyła się już ocena wcześniejszego etapu płatności lub trwa ocena wniosku o płatność a Beneficjent zobowiązany jest złożyć uzupełnienia w ramach tej oceny.
Wersja 5z formularza wniosku o płatność – obowiązuje w przypadku spraw, w ramach których planowane jest dopiero złożenie wniosku o płatność
- WoP_19_2_IW_5z.pdf 0.47MB
- WoP_19_2_IW_5z_edytowalnyWoP_19_2_IW_5z.xlsx 0.16MB
- Dodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5zWoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.pdf 0.19MB
- Dodatkowy arkusz dla współwnioskujących_5z_edytowalnyWoP_19_2_IW_5z_ark_wspolwn_edytow.xlsx 0.07MB
- Instrukcja do wniosku o płatność_5z1_IWoP_19_2_I_W_5z.pdf 0.96MB
- WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MB
- Wniosek o płatność_4z_edytowalnyWoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MB
- Instrukcja do wniosku o płatność_4zIWoP_19_2_I_W_4z.pdf 1.42MB
- Sprawozdanie z realizacji BiznesplanuSpr_z_real_BP_I_W_5z.pdf 0.15MB
- Sprawozdanie z realizacji BiznesplanuSpr_z_real_BP_I_W_5z.xlsx 0.03MB
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4zWoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MB
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących_4z_edytowalnyWoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.04MB
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacjiIMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MB
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacjiIMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MB
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacjiIP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB